5 سال پیش 7 اسلاید 904 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (46)
  • عالی بود❤
    اسلاید دو: همه رو داشتم فقط به جای اون خودکاره از اون پاکن مدادیا داشتم از اون جامدادی ها چنتا می خوای بهت بدم😂 در سایز ها متنوع😂
    اسلاید چهار: از اون پال پریا نزدیک هزار تا خریدم خراب شد دوباره خریدم😂 از اون ظرف اسباب بازی ها هم تا دلت بخواد از اون چرخ خیاطی ها هم صورتی شو داشتم بجای اون سک سک هم از اون پارچه ها بود با مداد می نوشتی مثل رنگین کمون بود بعد میذاشتی خشک می شد می رفت😂 خلاصه اش کنم کل انباری خونمون به اسباب بازی های من اختصاص داده شده😂 خدا رو شکر دو تا انباری داریم😂

  • من جزو دسته خفنا بودم😂😂

  • درمورد اسلاید 4:بال و سک سک داشتم🖐️😭😐

  • درمورد اسلاید 3:من همه ی بازیاشو داشتم🖐️😭😐یادش بخیر

  • عالی بود
    من از همه اون اسباب بازیا داشتم😂

  • اون بال پروانه ها فقط من از اوناییم که هیچی برام نمی‌خرن اون بال پروانه ای رو همسایمون داشت منم یه طوری با دختره رفتار میکردم انگار شاهه😐

  • من هنوزم ساب وی بازی میکنم😐

  • خودمونیم ولی ساندیس های دو سیب موز خیانت بودن 😂

  • من با این سنم هنوز عمو پورنگ نگاه میکنم😂

    • 👍👍👍😂😂😂💔💔

    • من یه زمانی نگا میکردم الان بچه خفن شدم نگاه نمیکنن 😂😂گو میخورم نگا میکنم 😂😂

  • هی کجایی گذشته که یادت بخیر😔
    یادتونه تو مدرسه بهمون کارتون کارتون شیر مثلثی میدادن؟

    • نه والا به ما کوفت ام نمیدادن 😐💔
      تنها چیزی که داده بودن در طول سال تحصیلی ی شله زرد بود که اونم زیادی شیرین بود نمیشد خورد 😐😂💔

    • به ما کارتون کارتون شیر مثلثی میدادن اون موقع هم خوب م کلاس اول و دوم بودم میمردم تا کارتون ها رو بیارم خونه خیلی سنگین بودن

    • اهههه من عاشقشون بودم 😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.